پرداخت در محل در سراسر کشور

گاوصندوق دست دوم

در این بخش لیست گاوصندوق های دست دوم موجود در شهر گاوصندوق آورده شده است.

گاوصندوق دست دوم

خریدار گاوصندوق دست دوم شما نیز هستیم.

با ما در ارتباط باشید.

خریدار گاوصندوق دست دوم
خریدار گاوصندوق دست دوم

آیا گاوصندوق های دست دوم ضمانت دارند؟

بله تمامی گاوصندوق های دست دوم خریداری شده دارای ضمانت نامه و خدمات پس از فروش هستند که با توجه به برند و مدل خریداری شده متفاوت هستند.

گاوصندوق دست دوم با ضمانت نامه

بورس گاوصندوق دست دوم

شهر گاوصندوق برای اکثر برند های معروف گاوصندوق می‌تواند محصول دست دوم تامین کند که میتوانید این محصولات را با قیمتی خیلی پایین تر نسبت به گاوصندوق صفر تهیه کنید.

بورس گاوصندوق دست دوم

آیا خرید گاوصندوق دست دوم را پیشنهاد می‌کنید؟

با توجه به این که گاوصندوق محصولی با استهلاک و خرابی پایین بوده و از طرفی شهر گاوصندوق تمامی این گاوصندوق های دست دوم را ضمانت می‌کند و می‌توانید با قیمت پایین تری تامین کنید، خرید گاوصندوق دست دوم انتخاب عاقلانه ای است.

آیا خرید گاوصندوق دست دوم را پیشنهاد می‌کنید؟

خرید گاوصندوق دست دوم

جهت خریداری  گاوصندوق دست دوم باید اطلاعات کافی در مورد سیف باکس ها و گاوصندوق ها  مانند کیفیت ساخت، جنس بدنه، تعداد زبانه ها، مقاومت در برابر آتش سوزی، نوع رمز و قفل مورد استفاده در ساختار گاوصندوق مورد نظر، وجود یا عدم وجود سیستم دزد گیر در ساختار گاوصندوق ، امنیت، برند های قابل اعتماد و…داشته باشید .

قیمت گاوصندوق دست دوم

بسیاری از خریداران  برای خرید گاوصندوق دست دوم بدون دریافت مشاوره و عدم شناخت کافی نسبت به گاوصندوق ها و تنها با یک آگهی منتشر شده در فضای اینترنت  اقدام به خرید می کنند و  حتی در بیشتر موارد گاوصندوق خریداری شده نیاز مشتری را آنطور که باید نمی تواند رفع نماید.

دریافت مشاوره برای خرید صندوق کار کرده

 خرید گاوصندوق دست دوم برای بسیاری از افراد ممکن است مناسب ترین انتخاب برای افزایش ایمنی دارایی‌های با ارزش  و مدارکشان باشد زیرا از یک طرف خرید گاوصندوق دست دوم مشخصاٌ هزینه کمتری  دارد لذا با توجه به این قضیه برای بیشتر خریداران انتخابی مقرون به صرفه و اقتصادی  به نظر می رسد؛ اما نکته در اینجاست که چنین انتخابی، همراه با مزایای فروانی که دارد، معایب و ریسک های خاص خود را نیز دارد و خریدار باید از جایی قابل اعتماد اقدام به خرید نماید تا بتواند با خیالی راحت خرید خود را انجام دهد.

هزینه پایین تر گاوصندوق کارکرده

گاوصندوق دست دوم تهران

امروزه با توجه به این که نوسان در بازار فروش انواع سیف باکس افزایش پیدا کرده است، خرید محصولات استوک نیز افزایش پیدا کرده است چرا که بسیاری از مشتریان توانایی این را ندارند که با خرید محصولات نو، نیازهای خود را برطرف کنند. از سوی دیگر، گاوصندوق‌های دست دوم به شرط این که باکیفیت باشند، انتخابی اقتصادی و بسیار مناسب به شمار می‌آیند. اگر شما هم به دنبال خرید گاوصندوق دست دوم تهران یا سایر شهرها هستید، باید به هنگام خرید به چند نکته مهم توجه داشته باشید تا سرتان کلاه نرود.

شما به هنگام خرید گاوصندوق دست دوم تهران باید این را بدانید که چه انتظاری از گاوصندوق دارید و برای چه محیطی می‌خواهید این محصول را مورد استفاده قرار دهید. برای مثال اگر قرار است این گاوصندوق در طلا فروشی مورد استفاده قرار بگیرد، پس باسد ویترین دار باشد اما اگر قرار است سیف باکس دست دوم شما در خانه مورد استفاده قرار بگیرد، می‌تواند معمولی باشد، دیجیتال باشد، کوچک باشد، بزرگ باشد و یا درون میز و کشوها و …، جا بگیرد. 

 
گاوصندوق دست دوم تهران

امروزه برندهای مختلفی وجود دارند که هر کدام از آن‌ها به تولید یک سری گاوصندوق پرداخته‌اند که اتفاقا این تولیدات با یکدیگر هم متمایز هستند. پس به هنگام خریدن گاوصندوق دست دوم تهران باید این را بدانید که این وسایل باید در یک برند شناخته شده و غیر فیک، خریداری شوند تا کیفیت بالایی داشته باشند. با توجه به تقاضای زیادی که از سوی کاربران به محصولات برندهایی همچون ایگل، کاوه، خرم و گنجینه است، شما می‌توانید سفارش خرید گاوصندوق استوک هر کدام از این برندها را در وب سایت ما به ثبت برسانید. 

قیمت گاوصندوق دست دوم تهران

در مورد قیمت گاوصندوق دست دوم تهران هم باید بگوییم که معمولا این محصولات نسبت به محصولات نو، قیمتی مقرون به صرفه‌تر دارند. البته این قیمت با توجه به تجهیزات موجود بر روی گاوصندوق، نوع حمل و نقل و میزان آپشن‌های ساختاری سیف باکس مد نظر شما، می‌تواند تغییر پیدا کند و بالا برود. همواره سعی کنید گاوصندوقی را خریداری کنید که عمری طولانی داشته باشد و پیش از شما خیلی مورد استفاده قرار نگرفته باشد. اگر چنین محصولاتی را بیابید، از نظر اقتصادی برد زیادی کرده‌اید.

قیمت گاوصندوق دست دوم در تهران

 

 جهت خرید گاوصندوق در تهران و سیف باکس‌های استوک و دست دوم در مدل‌ها و برندهای گوناگون کافی است همین حالا با مشاوران ما تماس بگیرید و متناسب با بودجه‌ا‌ی که مد نظر دارید، سیف باکسی مناسب را خریداری کنید.

 

گاوصندوق دست دوم کرج

برای خرید گاوصندوق دست دوم در شهر کرج، دریافت مشاوره و لیست گاوصندوق های دست دوم با ما در ارتباط باشید.

شهروندان کرجی میتوانند بصورت حضوری گاوصندوق ها را در شهر تهران مشاهده کنند، شاید شما هم مانند خیلی از افراد دیگر، به دنبال خرید گاوصندوق دست دوم کرج باشید. 

سوال خیلی از افرادی که می‌‌خواهند محصولات استوک را خریداری کنند این است که این محصولات باید چه ویژگی‌هایی داشته باشند تا از نظر اقتصادی ضرر نکنیم. در کل گاوصندوق‌های استوک به دلیل این که قبلا هم مورد استفاده قرار گرفته‌اند، باید با دقت بالایی خریداری شوند. یعنی اگر شما اطلاعات چندانی در زمینه خرید این نوع از سیف باکس‌ها ندارید، باید حدالامکان از خرید این محصولات اجتناب کرده و این کار را به افراد متخصص در این زمینه بسپارید.

 
گاوصندوق دست دوم کرج

راهنمای خرید گاوصندوق دست دوم کرج

ما در ادامه راهنمایی را مبنی بر خرید گاوصندوق استوک در کرج به شما ارائه می‌کنیم:

سوراخ نبودن بدنه گاوصندوق:

 اول از همه این را بدانید که یک گاوصندوق دست دوم نباید سوراخ باشد. سوراخ بودن گاوصندوق دست دوم کرج بدین معنا است که پیش از این فردی قصد باز کردن این گاوصندوق را داشته و تا حدودی هم موفق بوده است. پس این گاوصندوق از امنیت چندانی برخوردار نیست و به درد هم نمی‌خورد.

 

بررسی پیچ های اتصال به زمین و دیوار:

حتما به هنگام خرید پیچ‌های اتصال را بررسی کنید و چک کنید که آیا می‌توان گاوصندوق در کرج را به زمین متصل کرد یا نه! این را بدانید که کم ارتفاع‌ترین پیچ‌های اتصال، حدود ۱۳ سانت ارتفاع دارند و اگر گاوصندوقی کمتر از این میزان ارتفاع داشته باشد، یعنی چندان مناسب نیست و در آینده نیز چندان کارآمد نخواهد بود.

 
راهنمایی خرید گاوصندوق دست دوم کرج​

برخورداری از جنس منعطف:

در خرید یک گاوصندوق دست دوم کرج این را بدانید که این گاوصندوق باید جنسی منعطف داشته باشد اما این جنس منعطف باید محکم هم باشد. همچنین این محصول باید از ضخامت مناسب، وزن مناسب و فضای کافی برخوردار باشد تا بتواند اسناد مدارک و اشیای قیمتی شما را به بهترین شکل ممکن نگهداری کند.

انتظارات از خرید گاوصندوق استوک:

به کاربردی که از یک گاوصندوق دست دوم انتظار دارید هم توجه داشته باشید. این که شما می‌خواهید این گاوصندوق را در طلا فروشی به کار ببندید و یا نه، می‌خواهید ادارات مالی و مالیاتی خود را به این محصولات مجهز کنید، باعث می‌شوند که انواع گاوصندوق‌ها تفاوت پیدا کنند.

 

بررسی زبانه های محصول استوک:

حتما زبانه‌های گاوصندوق را مورد بررسی قرار دهید. اگر این زبانه‌ها خمیده باشند، قبل از این که شما این سیف باکس راست را خریداری کنید، ممکن است سارقی به آن دستبرد زده باشد و در آینده نیز این سارق به آنچه که درون این گاوصندوق قرار دارد، دست بزند. پس از خرید گاوصندوق دست دوم کرج که زبانه‌های خمیده شده دارد، دست نگه دارید. 

شما می‌توانید جهت خرید با کیفیت‌ترین گاو‌صندوق‌های استوک و دست دوم در کرج، تهران، مشهد، تبریز و اصفهان با ما در تماس باشید.

 

گاوصندوق دست دوم اصفهان

جهت دریافت لیست کامل گاوصندوق های دست دوم در  اصفهان با ما در ارتباط باشید، امکان بازدید حضوری از گاوصندوق ها برای شهروندان اصفهانی متاسفانه فراهم نیست، ولی می‌توانند در واتس اپ تمامی مدل ها را با قیمت و به همراه سایر جزئیات دریافت کنند.

مقدار کثیری از افراد به جای این که دست به خرید گاوصندوق بزنند، از صندوق‌های دست دوم حمایت می‌کنند. این افراد دلایل مختلفی برای این کار دارند که عمده‌ترین این دلایل این است که گاوصندوق دست دوم اصفهان یا سایر شهرهای کشور ما از قیمت ارزان‌تری نسبت به سایر گاوصندوق‌ها برخوردار هستند. 

در حالی که کارایی همین گاوصندوق‌های نو را نیز دارند. از سوی دیگر افراد به این فکر می‌کنند که گاوصندوق‌های نو ممکن است چندان به کار آن‌ها نیایند و برای مصارف دراز مدت و کوتاه مدت آن‌ها مناسب نباشند؛ چرا که ممکن است یک فرد پس از مدتی بخواهد گاوصندوق خود را تعویض کند و در این صورت ضرر زیادی را متحمل می‌شود اما با خرید گاوصندوق‌های دست دوم دیگر این مشکل رخ نخواهد داد.

گاوصندوق دست دوم اصفهان

کلاهبرداری در فروش گاوصندوق دست دوم در اصفهان

شما به هنگام خرید این گاوصندوق‌ها علاوه بر این که باید قیمت آن را مورد توجه قرار دهید، باید به برندی که قرار است گاوصندوق را در آن خریداری کنید هم توجه داشته باشید. البته امروزه خیلی از کلاهبرداران گاوصندوق دست دوم اصفهان در یک برند بی‌کیفیت را با برچسب‌های تقلبی به جای گاوصندوق های باکیفیت جا زده و از این طریق از مشتریان کلاهبرداری می‌کنند. بنابراین شما باید به هنگام خرید از افراد با تجربه در اینجا کمک بگیرید.

 گاوصندوقی که شما می‌خرید باید گاوصندوق در اصفهان سالم باشد. این سلامت هم در رمز گاوصندوق، هم در بدنه گاوصندوق و هم در اجزای داخلی گاوصندوق دیده می‌شود. یعنی هم رمز گاوصندوق شما باید صحیح کار کند هم سوراخ یا بتونه کاری بر روی آن وجود نداشته باشد و هم سوپاپ یا زبانه‌های گاوصندوق سالم باشند.

 

محل فروش گاوصندوق دست دوم در شهر اصفهان

 در اینجا سوال پیش می‌آید گاوصندوق دست دوم اصفهان را از کجا بخریم که تمامی این نکات را رعایت کرده باشند؟! شما هم می‌توانید به صورت حضوری و هم به صورت مجازی دست به خرید این محصولات بزنید اما این را بدانید که در فضای مجازی بهتر به مقایسه کردن می‌پردازید و در نهایت خرید بهتری هم خواهید داشت.

 شما می‌توانید جهت خرید این محصولات با مشاورین ما در تماس باشید و با برترین قیمت، صندوق هایی که بسیار کارآمد هستند و اتفاقاً متناسب با کاربردی که شما از یک گاوصندوق انتظار دارید، هستند را خریداری کنید.

 

گاوصندوق دست دوم تبریز

آیا تا کنون اقدام به خرید گاوصندوق دست دوم تبریز کرده‌اید؟ آیا می‌دانید که یک گاوصندوق استوک باید چه ویژگی‌هایی را داشته باشد؟ اغلب اوقات افراد برای این که نیازهای خود را به ایمن نگه داشتن اسناد و مدارک از بین ببرند، گاوصندوق ها را بر می‌گزینند. 

در واقع صندوق های دست دوم مناسب آن دسته از افرادی هستند که بدون پرداخت هزینه‌های کلان، می‌خواهند این تجهیزات ایمنی را خریداری کنند اما متاسفانه با توجه به کلاهبرداری‌هایی که در بازار وجود دارد، این کار، کار دشواری است. بنابراین شما باید یک فروشگاه معتبر را جهت خرید گاوصندوق‌های دست دوم انتخاب کنید و سپس محصولات مد نظر خود را از آنجا خریداری کنید.

گاوصندوق دست دوم تبریز

این را بدانید که اگرچه محصولات دست دوم نسبت به گاوصندوق های نو ارزان قیمت تر هستند اما باز هم تفاوتی بارز را در میان قیمتی که فروشندگان برای فروش انواع گاوصندوق دست دوم تبریز ارائه می‌کنند را شاهد هستیم. این محصولات به هر میزان که معمولی‌تر و قدیمی‌تر باشند، ارزان قیمت‌تر هم هستند. 

 

گاوصندوق دست دوم با کیفیت در تبریز

این مسئله زمانی پیچیده می‌شود که شما گاوصندوق‌های دست دوم دیجیتال یا مجهز شده به تکنولوژی‌های نوین را انتخاب کنید که خب! طبیعی است که به بودجه زیادی هم نیاز داشته باشد. دلیل آن هم این است که چنین محصولاتی دارای کیفیت و امنیت بسیار بالایی هستند. همچنین نوع قفل، نوع زبانه، نوع بدنه که ضد انفجار، ضد گلوله و ضد سرقت باشد و سیستم‌های هشدار دهنده یک گاوصندوق استوک همه و همه‌ جزو مواردی هستند که قیمت این محصولات را متاثر می‌کنند.

 

بهترین صندوق دست دوم در تبریز

برای این که بتوانید بهترین گاوصندوق دست دوم تبریز را بخرید، لازم است که چند ویژگی مهم و کاربردی را مد نظر داشته باشید. اول از همه توجه کنید که گاوصندوق نسبت به سرقت حساسیت نشان دهد و به سیستم‌های ضد سرقت نیز مجهز شده باشد. سپس میزان مقاومت نسبت به ضربه را بسنجید و در نهایت با توجه به قیمت‌های ارائه شده، دست به خرید گاوصندوق در تبریز این محصولات بزنید. همچنین این سیف باکس باید وزن سبکی داشته باشد و به راحتی هم جا به جا نشود.

ناگفته نماند که ما چندین و چند سال است که در این زمینه فعالیت داریم و نسبت به هر کس دیگری به نیازهایی که شما به خرید گاوصندوق دست دوم تبریز دارید، آگاه هستیم. پس همواره سعی می‌کنیم که برترین محصولات استوک را با قیمتی مقرون به صرفه به شما ارائه کنیم. شما می‌توانید جهت ثبت سفارشات خود، با ما در تماس باشید.

 

گاوصندوق استوک چیست؟

گاوصندوق استوک همان گاوصندوق دست دوم است که گاها به آن‌ها استوک(کارکرده) نیز گفته می‌شود.

گاوصندوق استوک چیست؟

آیا خرید گاوصندوق دست دوم از دیوار را توصیه می کنید؟

کیفیت گاوصندوق دست دوم بستگی دارد که از چه کسی و با چه آگاهی گاوصندوق تان را خریداری میکنید. اگه اطلاعاتی درمورد نحوه تشخیص گاوصندوق تقلبی ندارید حتما از نمایندگی معتبر خرید گاوصندوق دست دوم که ضمانت و خدمات پس از فروش داشته باشد خریداری کنید. لذا خرید گاوصندوق دست دوم از دیوار یا شیپور به هیچ وجه توصیه نمی‌شود.

آیا خرید گاوصندوق دست دوم از دیوار را توصیه می کنید؟

چه برند هایی بصورت دست دوم در شهر گاوصندوق پیدا می‌شوند؟

اکثر برند های معروف مانند کاوه، گنجینه، گنج بان و ... بصورت دست دوم در شهر گاوصندوق موجود هستند، همچنین بسیاری از برندهای خارجی مانند بامیل، لوسل، ایگل و ... را نیز می‌توانید بصورت دست دوم از ما تهیه کنید.

نیاز به اطلاعات بیشتری درباره گاوصندوق دست دوم دارید؟

سوالات متداول را بخوانید و یا با کارشناسان ما در تماس باشید.

سوالات متداول⁉️

بله، بنا به دلایل زیر میتوان با خیال کاملا آسوده گاوصندوق دست دوم خریداری کرد:

1.تمامی محصولات کارکرده ارائه شده در سایت دارای گارانتی و مهلت تست هستند.

2.گاوصندوق وسیله ای با استهلاک پایین است و می توان مطمئن بود که حتی بعد از چندین سال استفاده همچنان دارای مقاومت بالایی است.

بله، درصورت تمایل میتوانید رنگ مورد نظرتان را اعلام کنید تا ما همان رنگ مورد نظرتان را برای گاوصندوق استفاده کنیم؟

با توجه به استهلاک فوق‌العاده پایین برند کاوه، مدل های دست دوم این برند را پیشنهاد می‌کنیم و تا حدممکن سعی کنید برند ایران کاوه را بصورت دست دوم خریداری ننمایید، چون دارای میزان استهلاک و فرسودگی بالایی هستند و نمی‌شود بصورت کامل اعتماد کرد.

از نظر امنیت در برندهای با کیفیت هیچ تفاوتی با محصولات نو ندارند ولی از نظر قیمت خیلی به صرفه تر هستند، پس اگر میخواهید با قیمت پایین همان کیفیت بالا را بخرید، گاوصندوق دست دوم انتخاب خوبی خواهد بود.

گاوصندوق بانکی دست دوم
سبد خرید

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ورود به سایت